5/5

تراکت لایه باز آرایشگاه زنانه

  • لینک دانلود بعد از پرداخت فعال می شود.
  • فایل ها جهت کاهش حجم با فرمت Zip ارائه شده اند.
  • اگر موفق به دانلود فایل نشدید با ما تماس بگیرید.
  • تمامی لایه های متنی و تصویری قابلیت ویرایش دارند.
  • هیچ گونه خدمات آموزش از طرف سایت ارائه نمی گردد.
  • جهت ویرایش طرح در تلگرام پشتیبانی پیام بگذارید.
  • برای دانلود ارزانتر میتوانید اشتراک تهیه کنید.
تراکت لایه باز آرایشگاه زنانه
طرح های مشابه

تراکت لایه باز آرایشگاه زنانه

تراکت لایه باز آرایشگاه زنانه قابل استفاده جهت تبلیغات برای آرایشگاه زنانه , سالن زیبائی و کلیه مراکزی که در حوزه فعالیت می کنند.

تراکت آرایشگاه زنانه بصورت تک رو تمام رنگی و در سایز A5 با کیفیت بسیار بالا برای شما هموطنان عزیز طراحی شده و روی وبسایت قرار گرفته است.

شما پس از دانلود تراکت سالن زیبائی می توانید توسط نرم افزار فتوشاپ اطلاعات پیش فرض را تغییر داده و اطلات مربوط به سالن زیبائی خود را روی آن درج کنید.

تراکت سالن زیبائی لایه باز است و کلیه لایه های موجود متنی و تصویری قابل ویرایش است و شما دسترسی کامل به کلیه لایه ها دارید.

دیگر نیازی به پیدا کردن طراح تراکت آرایشگاه زنانه نیست کافیست از طرح تراکت لایه باز ما استفاده کنید و مطابق با نظر خود آنرا ویرایش کنید و به چاپخانه ارسال کنید.

طراحی تراکت آرایشگاه زنانه توسط تیم طراحی گرافیک جی طرح که یکی از حرفه ای ترین تیم های طراحی گرافیک ایران است انجام شده پس با خیال آسوده خرید کنید.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید سورس تراکت لایه باز آرایشگاه زنانه نیز مانند تصویر نمونه از کیفیت بالایی برخوردار است.

فرمت تراکت لایه باز psd است و با نرم افزار فتوشاپ قابل ویرایش است.

جهت کاهش حجم فایل لایه باز تراکت و نیز سهولت دانلود کلیه فایل ها بصورت فشرده در سایت قرار گرفته اند لطفا پس از دانلود تراکت لایه باز از حالت فشرده خارج کنید.

جهت رفاه حال مشتریان کلیه طرح ها با نازلترین قیمت در سایت قرار گرفته اند تا از صرف هزینه های سنگین جهت طراحی جلوگیری شود.

همچنین این عمل در کیفیت و صرفه جویی در زمان بسیار تاثیر گذار است شما در کمترین زمان می توانید صاحب یک طرح زیبا شوید که مطابق با نظر خود آنرا ویرایش کرده اید.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)
ورود یا ثبت نام