درباره مجموعه جی طرح

مجموعه جی طرح با کادری مجرب و حرفه ای در زمینه طراحی گرافیک آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز می باشد. هدف ما سهولت مشتریان در استفاده از طرح های آماده لایه باز گرفیک از جمله کارت ویزیت لایه باز , تراکت لایه باز , کاتالوگ لایه باز , منو غذا لایه باز , ست اداری لایه باز , بنر لایه باز , انواع تقویم لایه باز , سربرگ لایه باز , آگهی ترحیم لایه باز , بروشور لایه باز , وکتور و سایر امور طراحی گرفیک می باشد.

مشتریان عزیز بدون نیاز به دانش گرافیک تنها با چند کلیک ساده می توانند طرح مورد نظر را با توجه به نیاز خود از وب سایت جی طرح خریداری نموده و نسبت به تغییر اطلاعات پیش فرض خود اقدام نمایند. این امر باعث سرعت در امور طراحی گرافیک می شود و از سپری شدن زمان طولانی برای طراحی جلوگیری می نماید. علاوه بر سرعت بخشیدن به طراحی از صرف هزینه های سنگین برای طراحی جلوگیری می نماید و با پرداخت هزینه ناچیز مشتریان می توانند به طرح دلخواه خود برسند.

قوانین وبسایت جی طرح

1-کلیه فعالیت های GTarh.com مطابق با قانون تجارت الکترونیک است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین و مقررات GTarh.com تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت GTarh.com به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

2- تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند.

3- این وب‌سایت متعلق به گروه “جی طرح” می‌باشد . جی طرح دسترسی و استفاده شما از این سایت را منوط به قبول قوانین مربوطه می‌داند که با دسترسی و استفاده از این سایت شما این قوانین را قبول کرده‌اید و نیازی به اخذ امضاء از شما نیست.

4- کلیه حقوق مادی و معنوی محتوای سایت و طرح ها متعلق به “جی طرح” بوده و  کپی، انتقال و فروش مجدد بخشی یا همه فایل های خریداری شده از سایت ممنوع و شامل پیگیرد می باشد. همچنین هر گونه تغییر یا تحریف در فایل های سایت و نشر آن به هر طریقی ممنوع است.

5- خرید فایل از “جی طرح” به آدرس GTarh.com هیچگونه حق مالکیتی برای خریدار ایجاد نکرده و فایل خریداری شده صرفاً جهت چاپ در آن واحد تجاری می باشد. (خریدار می تواند از مشتری خود بابت فایل هزینه طراحی یا هزینه ویرایش دریافت کند). درصورتیکه که برای کسب و کار خود سامانه آنلاین نظیر سایت، کانال تلگرام و… راه اندازی نموده اید می بایست نکات زیر را رعایت کنید: قرار دادن فایل لایه باز در سامانه ممنوع می باشد. تصاویر  درج شده در سامانه می بایست با کیفیت پایین باشند، به طوریکه قابلیت چاپ نداشته باشند. شما صرفاً مجاز به درج پیش نمایش فایل ها به قصد چاپ آنها ،‌ در سامانه آنلاین می باشید و فروش فایل لایه باز(همچنین تصویر با کیفیت فایل) و اخذ هزینه طراحی یا هزینه ویرایش از طریق سامانه ممنوع می باشد. (توجه کنید اخذ هزینه طراحی یا هزینه ویرایش فایل در مراکز تجاری فیزیکی بلامانع است) در صورتیکه مشتری سامانه قصد چاپ طرح را نداشت و صرفا فایل لایه باز طرح یا تصویر با کیفیت طرح (با ویرایش یا بدون ویرایش) را درخواست نمود می بایست مشتری را به GTarh.com هدایت کنید.

6-“جی طرح” متعهد به احترام به حریم خصوصی اطلاعات شخصی افرادی است که با آنها ارتباط دارد.

7- “جی طرح” هچگونه مسئولیتی در قبال غلط املایی طرح ها نداشته و غلط گیری نهایی به عهده خریدار می باشد .

8-پس از خرید فایل از “جی طرح” به آدرس GTarh.com لینک دانلود تا یک هفته معتبر بوده و در صورت عدم دانلود هچگونه مسئولیتی متوجه ” جی طرح” نمی باشد.

9-مسئولیت حفاظت از فایل های خریداری شده از GTarh.com به عهده مشتری می باشد و درصورت پاک شدن فایل ها از روی سیستم شخصی کاربران به هر دلیلی (مانند سوختن هارد و … )، هیچگونه مسئولیتی متوجه “جی طرح” نمی باشد.

ورود یا ثبت نام