5/5

کارت ویزیت پوشاک زنانه لایه باز

  • لینک دانلود بعد از پرداخت فعال می شود.
  • فایل ها جهت کاهش حجم با فرمت Zip ارائه شده اند.
  • اگر موفق به دانلود فایل نشدید با ما تماس بگیرید.
  • تمامی لایه های متنی و تصویری قابلیت ویرایش دارند.
  • هیچ گونه خدمات آموزش از طرف سایت ارائه نمی گردد.
  • جهت ویرایش طرح در تلگرام پشتیبانی پیام بگذارید.
  • برای دانلود ارزانتر میتوانید اشتراک تهیه کنید.
کارت ویزیت پوشاک زنانه لایه باز
طرح های مشابه

کارت ویزیت پوشاک زنانه لایه باز

کارت ویزیت پوشاک زنانه لایه باز مناسب برای گالری لباس زنانه , مانتو فروشی , مزون لباس , پوشاک بانوان و کلیه مشاغلی که در این زمینه فعالیت دارند.

شما با تغییر تصویر پشت کارت ویزیت پوشاک زنانه لایه باز می توانید تصویر دلخواه مرتبط با فعالیت خود را جایگزین کنید و استفاده کنید.

معمولا خانمها برای انتخاب کارت ویزیت همیشه وسواس های خاص خود را دارند و به دنبال طرح خاص و شیکی از یک کارت ویزیت هستند تا آنطور که میخواهند آن را مطابق با ایده خود ویرایش کنند.این کارت ویزیت زیبا پیشنهاد ویژه ما به شما مشکل پسندان است.

کارت ویزیت لباس زنانه با طراحی دو طرفه و رنگبندی بسیار عالی و خاص آماده چاپ می باشد. کافیست پس از دانلود کارت ویزیت پوشاک بانوان و خارج کردن آن از حالت فشرده اطلاعات مورد نظر خود را جایگزین اطلاعات پیش فرض روی کارت کنید.

این کارت ویزیت کاملا لایه باز است یعنی تمامی تصاویری که مشاهده می کنید قابلیت ویرایش دارند می توانید رنگ آنها را مطابق با دکور فروشگاه خود تغییر دهید.

همچنین می توانید نام فروشگاه خود را روی آن درج کنید و نیز در پشت کارت ویزیت گالری لباس زنانه اطلاعات تماس را قرار دهید تا مشتریان به راحتی بتوانند با شما ارتباط داشته باشند.

طراحی کارت ویزیت بصورت اختصاصی برای اولین بار برروی وبسایت قرار میگیرد و از کیفیت بالایی برخوردار است.

کارت ویزیت پوشاک بانوان با فرمت psd , مد cmyk و رزولیشن 300 dpi طراحی شده است.

جهت دانلود یکجای کلیه فایل های لایه باز کارت ویزیت و نیز جلوگیری از افت کیفیت تصاویر به صورت زیپ شده برروی سایت قرار گرفته شده است.

برای داشتن یک کارت ویزیت حرفه ای حتما نیازی نیست به مراکز طراحی رفته و با پرداخت هزینه های سنگین صاحب یک کارت ویزیت شوید.

بدون داشتن دانش زیادی از طراحی گرافیک در زمان کوتاهی با چند کلیک می توانید کارت ویزیت خاص دلخواه خود را انتخاب و دانلود کنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)
ورود یا ثبت نام